ILLUMIWARE lanceert unieke 3D-holografische visuele totaaloplossing voor handelszaken

Instant gepersonaliseerde communicatie voor veiliger winkelen

Genk, België, 19 mei 2020 – Om handelszaken te ondersteunen bij het verwelkomen en begeleiden van klanten doorheen de nieuwe manier van winkelen, lanceert ILLUMIWARE een unieke 3D-holografische totaaloplossing. Deze bestaat uit een betaalbaar en makkelijk te installeren systeem van hardware en software voor visuele 3D ervaringen in branding, retail, horeca, musea, events, en bedrijfsomgevingen. Het is nu belangrijker dan ooit tevoren om eruit te springen en klanten aan te trekken, hen te informeren aangaande veiligheidsvoorschriften, alsook het vaak langere wachten te veraangenamen.

Begeleiding voor veiliger en aangenamer winkelen
De kant-en-klare toolbox van ILLUMIWARE is gebaseerd op HYPERVSN technologie voor 3D-holografische projectie die logo’s, producten en boodschappen weergeeft op een zeer opvallende manier. Content kan worden gepersonaliseerd en geprojecteerd als blikvanger, verwelkoming of zelfs voor het aanleggen van een heus ‘story-pad’ doorheen de locatie om bezoekers te begeleiden en entertainen. Dit kan worden aangevuld met projectiemapping en LED schermen voor een nog bredere visuele beleving, of om een gepaste sfeer te creëren rond Halloween, Kerstmis, en andere speciale aangelegenheden.

De geïntegreerde 3D-holografische oplossing bestaat uit een LED-projectiesysteem dat beschikbaar is in twee formaten (56 en 75 cm) en op statief, als koepel of aan het plafond kan worden bevestigd. Dit kan als solo of als wandopstelling met meerdere apparaten en is zeer eenvoudig wie monteren. Mogelijke visuele toepassingen zijn het projecteren van logo’s, promoties, producten, veiligheidsrichtlijnen en korte informatieve of visuele boodschappen. Dit kan zowel op de handelsvloer als aan de ingang en etalage worden gebruikt, als klantenwerving en retentie.

Teksten en beelden worden aangemaakt en aangepast middels een bijhorend Content Management Systeem (CMS). De webgebaseerde functionaliteit en respectievelijke app maakt het mogelijk om de oplossing te sturen en beheren op meerdere locaties. Mediacampagnes kunnen zo consistent en doeltreffend worden geïmplementeerd en beheerd.

Naast het impactvolle karakter van deze technologie is deze 3D-holografische totaaloplossing ook zeer flexibel inzetbaar en makkelijk te installeren op elke locatie. Er is enkel een stopcontact nodig zonder verdere bekabeling of andere aansluitingen.

Personaliseren van sfeer en inhoud
Het Genkse ILLUMIWARE verdeelt deze 3D-holografische oplossing en biedt handelszaken ook technisch en creatief advies om de meeste impact te creëren. Winkels, shopping centra, restaurants en alle omgevingen waar visueel klantencontact belangrijk is, zijn ideale locaties voor deze installatie.

Luc Peumans, CEO van ILLUMIWARE en PwL Group, licht toe: “Klanten die bij ons aankloppen, kunnen rekenen op ons vakkundig advies. We helpen hen om de juiste keuze te maken want de mogelijkheden zijn uitgebreid. We ondersteunen hen niet alleen met advies en tools, maar kunnen ook de installatie voor onze rekening nemen of gepersonaliseerde content creëren. Klanten die regelmatig nieuwe content nodig hebben, kunnen daarvoor een abonnement bij ons afsluiten. Zo kunnen ze snel en efficiënt zowel inhoud als sfeer aanpassen aan seizoenspromoties of nieuwe aanbiedingen. Met ons CMS-systeem kunnen we vanop afstand zelfs de boodschappen van de hologrammen aanpassen en zo snel inspelen op veranderende situaties.”

Over ILLUMIWARE
ILLUMIWARE biedt unieke totaaloplossingen gebaseerd op licht en video voor sterke visuele communicatie in retail, horeca, entertainment, event en bedrijfsomgevingen. Naast de 3D-holografische oplossingen van HYPERVSN levert ILLIMIWARE ook het volledige gamma GANTOM lichtarmaturen die producten uitlichten met de hoogste precisie.

ILLUMIWARE maakt deel uit van PWL Group onder leiding van Luc Peumans en is ​ gevestigd in het Limburgse Genk. De groep huisvest onder meer Painting with Light, bekend om zijn licht-en video ontwerp in entertainment zoals Studio 100 musicals, Plopsa en Walibi attracties, alsook projecten waaronder Ghelamco arena, C-Mine, Wintergloed in Brugge (...) ​

Meer informatie op www.ILLUMIWARE.be

Perscontacten
Davy Vandenreyt, Marketing en Communicatie, ILLUMIWARE, +32 89 69 07 90
Anja D’Hondt, PR Strategist, Flower & Feet, +32 468 23 10 05

Flower & Feet is inspired by Anja D'Hondt and offers international PR, supported by a global network of experts. An innovative view on communication and deep market insights ensure successful partnerships. We empower clients to find their brand voice and build smart strategies. PR sunny side up!